tisdag 10 mars 2009

Bloglovin'

Åh vad kul det var att börja blogga igen! Jag har inte så mycket vettigt att säga, men ingen behöver ju läsa mitt pladder heller. :) Vilken töntig rubrik, tyckte det lät så kul bara...

Just nu längtar jag förfärligt mycket efter att träffa mina släktingar. Pratade med en kusins fru idag och jag blev alldeles öm i hjärtat för att jag saknar dem så mycket. Kusiner och deras familjer, faster/moster/makar.
Familjen är så viktig för mig och jag är så glad för den släkt jag har kvar i mitt liv. Många har gått bort, vissa har valt att gå sin egen väg, men jag har fortfarande många kvar och det är jag så tacksam för. Jag skulle bara önska att jag träffade dem oftare.

Nu ska jag lägga mig. Knoppa säger vi ibland i min familj, undrar varför... Är det för att blommor drar ihop sig på kvällen så att de blir som knoppar igen, tro?

Inga kommentarer: