fredag 27 mars 2009

Tävling hos Miss M

Utmärkta Miss M har tävling på sin härliga blogg.
Två biljetter till "Dumpa honom" står på spel, och här
kommer mitt bidrag om värsta sättet att dumpa någon på:

Jag måste ta egen erfarenhet... Killen jag var ihop med hade
varit på krogen och nästa dag låg en lapp med ett tjejnamn
och telefonnummer i hallen. När jag frågade spelade han dum
i två minuter och sedan började fanskapet böla (ja de hade hånglat).
Jag mitt dumma nöt trodde att han älskade mig och förlät.
Några dagar senare klämde han fram att han inte kan älska mig.

Det var extremt knäckande, jag hade hellre tagit "det är inte du,
det är jag"-varianten, för den där "jag kan inte älska dig" fick
mig att känna mig så värdelös. Någon vecka senare hade han en
ny flamma som han tog med till ett uteställe där han visste att jag skulle vara.

Ung och naiv.

Oj, det blev ingen kort motivering, men i alla fall...

4 kommentarer:

Miss M sa...

Gaaaah, vilket j-vla as! Såna har vi tydligen ALLA stött på :(
Håller tummarna för dig :=)

Omentjej sa...

Miss M: tack, ja jäkla karlslokar ibland, tur att inte alla är såna! Kram!

Frida sa...

Huvva! SJälv har jag blivit dumpad via ett email. På den tiden jag inte hade egen dator, utan läste mailet i datasalen i skolan. Not so nice.

Omentjej sa...

Ja just ja, det kommer jag ihåg. Ännu värre! Uslingar!!