torsdag 23 april 2009

Bröllopsbestyr


Idag fick jag följa med syrran som skulle prova sin klänning
för justering. Wow. Hon ser ut som en älva. Så underbart vacker.
Vi var på Ruths högtidskläder här i stan, en affär med 50 år på
nacken och det känns när man kommer in, det är en härlig
atmosfär där! Jag tog en hel del bilder men jag visar såklart ingen
på bruden! ;)
Däremot kan ni få se att hon även provade skor:

Hon köpte inget av paren.
Den här tjusiga damen bor i butiken:
Och på en hylla bakom medeltidskläderna fanns
ett par tjusiga hattaskar som minner om svunna
tider...
Det var min lunch det (och en paj när vi kom
tillbaka). Vad gjorde ni? ;)

2 kommentarer:

S sa...

Jag åt Thai.

(Kan även avslöja att jag köpte mina skor på Bianco när jag skulle stå brud!)

Omentjej sa...

S: ah gött! Syrran ska till Bianco å kolla!