torsdag 30 april 2009

Eldsblomma

Imorse ville jag klä mig som valborgselden.
Valde mellan gul & orange klänning. Gul blev det.
Skulle haft en orange kofta till!

Nu blev det en grön kofta till och då kände jag
mig mer som en blomma. En tussilago eller maskros.
Så nu får jag väl låtsas att jag är en eldig vårblomma!
Till detta har jag mina kära skor som jag velade
ihjäl mig om förra året. De var nämligen inte så
sköna, men jag blev störtkär och de kostade bara
runt 200 pix. Så till slut slog jag till, och gissa vad,
nu är de riktigt sköna också!! =)
(Vissa tycker de är fula tantskor, men det är väl
inget fel med att vara tant!)

6 kommentarer:

Mie sa...

Jag bara älskar dina färger! Nu är det vår och då vill man inte ha så mycket svart längre! Därför köpte jag en knallröd väska idag:)
O skorna är oxå jättesnygga!

Omentjej sa...

Mie: åh vad kul att höra! Yes, röd handväska har jag också, bra köp!! Man blir så glad av det!!
Tack, jag älskar skorna! :)

Miss M sa...

Vilken snygging du är Emma, och vilka undervbara färger =) och vadå tantskor, det är coolt att vara tant =)

Omentjej sa...

Miss M: eller hur! Heja tanterna! Tusen tack (detsamma!) för komplimangen, nu får du mig att rodna igen. :)

IngelaMollly sa...

Så fin och läcker du är=) Du passar verkligen i dessa färger. tantskor är de inte, de är ju coola; du rockar fett!=)

Omentjej sa...

Molly: åh tack, du är så himla gullig! Hoppas du haft en riktigt bra dag!