tisdag 7 april 2009

En lista

Snor en lista från fraidi
DAGENS VILL HA: Ingenting särskilt vad jag vet.
DAGENS KLÄDSEL: Svart klänning, rosa tröja. Tofflor. ;)
DAGENS SMINK: Mineralfoundation, kajal, mascara.
DAGENS FRISYR: Frisyr? Hahaha. Ok, jag måste klippa mig!
DAGENS HÄNDELSE: Trasiga cykeldäck. :( Påskägg på jobbet! :)
DAGENS LÅT: The Human Instrument med Volbeat.
DAGENS PLANER: Lägga mig tidigt!
DAGENS SAKNAD: Alla vänner som jag träffar för sällan.
DAGENS DUMMASTE: Ligister som pajar cyklar!
DAGENS DROG: Bubbelvatten, jag är hypertörstig!
DAGENS ROLIGASTE: Påskägget!
DAGENS FAVORIT: Kompis J som lugnade mig ang. bröstsmärtorna.
Kompis A som hänger med på bio imorgon!
DAGENS KÖP: nada, nix, noll – nej just ja, bussbiljetten… :(
DAGENS GODIS: Fasen, got me! Fruktkola från stora gemensamma
påskägget. Mitt eget förblir orört till påskhelgen.
DAGENS DRYCK: Bubbelvatten!
DAGENS LÄSNING: Bloggar. Deckare (Reginald Hill)
DAGENS HUMÖR: Jodå, hyfsat, men lättirriterad.
DAGENS ORD: Osocial

Inga kommentarer: