lördag 25 april 2009

Kul igår, inte lika kul idag :)

Jorå. Först var vi på det här:

Ganska kul, fast övervulgärt ibland tyckte jag.
Rövundersökningar och Vikingarnas Fuck truck
är väl sådär... Petra Mede, stackarn, var en katastrof.
Jag gillade bäst Glans, Batra och Wahlbeck.
Efter showen var det mat och öl på en pub.
Öl öl öl... Det var jättelänge sedan jag var ut på krog/pub,
MEN bara för det kan man ju skippa den där sista ölen.
Fast det gjorde inte jag och idag har det känts lite så här:

Men det har varit en dag med helt fantastiskt väder,
upp mot 25 plusgrader och strålande sol, så jag ska
inte klaga! De senaste dagarna har det tom. börjat
dofta ljuvligt sött av späd grönska och vårblommor.

4 kommentarer:

Miss M sa...

Tack för att du brydde dig Emma =) *kram*
Din namne är här nu =)

Hoppas baksmällan lagt sig nu, vet hur det är *isch* och inte blir det bättre med åren precis ;)

Omentjej sa...

Miss M: Såklart jag bryr mig. Nu har jag sett bilden och vilken bedårande liten tös!!
Grattiskramar!!
(yes, mår bättre nu efter en tonfiskpizza. blir värre ju äldre man blir ja, fy tusan! ;)

IngelaMollly sa...

Det kan lätt bli lite för mycket av det goda både när det käller Rheborg och co som med öl! ;-) Hoppas du mår bättre nu? ;-)

Omentjej sa...

Molly: eller hur? Japp, det gick över. Det var inte jätteilla, men onödigt. ;)