onsdag 29 april 2009

Shoppinglycka i väskform

Säga vad man vill, men det är ju skillnad på
väskor och väskor. En kabinväska från
Samsonite har jag suktat länge efter, jag
tycker de sväljer enormt med packning, plus
att de är snygga & av bra kvalitet.
Dyra är de också. Ända till Accent väljer att
sälja dem för halva priset (ja ok, de är fortf.
dyra, men nu jädrar tänkte jag).
Så idag fick en sån här väska, en Spark, följa
med mig hem för 689 kr. Jag fattar inte
riktigt hur stor den är, men ca 50 liter tror jag.

Gissa om den ska få följa med på möhippa i
helgen? ;) Hade gärna haft ebn annan färg,
inte minst för att ha en chans att hítta den
på bagagebandet när man reser, men det
fanns bara svarta kvar så jag får väl knyta
ett fint band om. Det är ju inte fel det heller.
Jättemysig kväll med syrrorna & söta barnen.
Pizza, kaffe, lite sång, brudskor & bröllopssnack.
Nu väntar en arbetsdag och sedan långhelg.
Fast i min värld har helgen redan börjat.. Ojdå.
Godnatt go'vänner och alla som jag inte känner.

4 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Åhhh! Vill också ha! Jag har en pinsam historia från 80-90talet! ;-)

Omentjej sa...

Molly: haha! Det kan vara riktigt skämmigt med resväskor faktiskt. Skynda fynda, det fanns några kvar!

anna sa...

en bra väska är guld värd! Vilket fynd!

Omentjej sa...

anna: eller hur, det gör sån skillnad! Jag är vely happy!