torsdag 14 maj 2009

Arlandashopping

Vi reste från lilla terminal två som hade så
magert utbud att man inte ens fick lukta på
alla parfymer till salu. Således köpte jag inte
Burberry Summer fast jag tror jag hade gillat den.

I stället blev det helt otippat denna:
Davidoff Coolwater som jag aldrig ens funderat
på tidigare. Men reanörd som jag är gick jag fram
och sniffade. Det luktade gott och jag köpte parfym
och duschgele för 230 pix. Med resultatet att jag
stundtals tänker på David Hasselhoff för jag kan
omöjligt låta bli att associera parfymnamnet med
honom. "Don't hassle the Hoff" hahaha.

6 kommentarer:

Mie sa...

Ha ha nej men den luktar faktiskt gott! Det var några år sen jag hade den men jag gillade den:)

Frida sa...

Mohaha, kul att dofta som David Hasselhoff!

Miss M sa...

Don´t hassle the Hoff *S* irk, ser honom i sina äckliga röda badbrallor ;) Men du, perfymen luktar superfräscht iaf och på en sån pingla som dig kan det bara bli topp =)

Omentjej sa...

Mie: ja, den var riktigt fräsch! =)

Frida: eller hur! Man kanske blir lika snygg också... ;)

Miss M: Haha, usch! Men åh vad gullig du är, tack! =)

IngelaMollly sa...

Älskar den doften påminde du mig just om...;-)

Omentjej sa...

Molly: legal! (Coolt på portugisiska) ;)