tisdag 12 maj 2009

Hej igen!

Åh vilken rolig resa, det var tamjetusan
den knasigaste resa jag har varit på.
Vi har skrattat så tårarna har sprutat i
tre dagar. Vi hann inte sova så mkt så
till slut var alla så trötta att precis vad som
helst blev hur kul som helst.

T.ex. fick vi skrattkramp av en konstig
kniv på en restaurang. Eller när en kille
skulle smygfota två portugisiska damer
men gjorde det så indiskret som man
bara kan... Allt som hände var sådant som
man måste ha varit med för att tycka det
är kul, men jag ska försöka återge en del.

Nu ska jag dock duscha, fixa ngt att äta,
kollapsa ett tag & sen se melodifestivalen.
Skratta åt alla dåliga bidrag & hålla
tummarna för Malena.

Sömkvot under denna resa lyder, ungefär:
3,5 + 3,5 + 6
Imorse fattade jag inte var jag var och när
jag insåg att vi var kvar tyckte jag det var
jättekonstigt. Haha. Hade drömt så mycket.

Sorry att inlägget inte är på portugisiska,
hann inte lära mig så mkt mer än: Obrigada!
(Som betyder Tack!)

3 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Welcome back! du har varit saknad =) Låter som du haft urkul och sova kan du ju göra i graven ;-)

S sa...

Lät som en lyckad tripp!

Omentjej sa...

Molly: tack gulle dig! Det har du alldeles rätt i! =)

S: Helt klart! =)