söndag 3 maj 2009

Möhippa del 2 - shopping & champagne

På Färna finns Herrgårdsboden och dit gick vi
ju såklart! Bland annat finns Eva H design (!) där.
Mycket lämpligt. =)
Som ni ser var himlen mycket blå.

Jag köpte en fin groda i järn, en bricka till dassnyckeln
(till stugan) och en morsdags-present till mamma.

När jag trodde jag handlat klart hittade jag ett armband
på rea för 150 kr (från SNÖ). Jag hade min fyndkjol
från Lindex och kolla vilken matchning! Helt knasigt.
Jag slog såklart till, det var ju som att det bara låg där
och väntade på mig.

Efter shoppingen tog vi en promenad i det vackra
vädret.

Sedan var det dags för champagne och jordgubbar
i solen.
Fortsättning följer...

4 kommentarer:

Miss M sa...

Åh vad avis jag är, jag menar både champagne och shopping =)Älskar också grodor ska du veta... =)
Vilken match armand och kjol blev =) du är ju världsbäst på det där med fyndshopping Emma =)

Omentjej sa...

Miss M: haha, jag har en väldig tur när jag shoppar! Visst är grodor fina! Såg Magnolia för första gången häromveckan och det var hemskt med grodregnet!! Skumpa och shopping är en oslagbar lyxkombo!

IngelaMollly sa...

Urfint armband Emma! Passar som handen i handsken till din fina kjol! =)

Omentjej sa...

Molly: ja visst var det perfekt! =) Det kommer jag nog att använda mycket!