måndag 4 maj 2009

Möhippa del 4 - middag & morgon

Efter spalyx var det dags för middag. Spana
in de snygga brudarna. Hello, Eva & Anna.

Jag tog tillfället i akt att använda mina snygga, men
obekväma, skor som jag fyndade från Nelly innan jul.

Menyn var fantastisk. Kolla bara!!

Förrätten. Mamma mia!

Varmrätten. Oh my...

Efterrätten. Sweet dreams.

Sedan kaffe i den mysiga puben på vinden.

Godnatt... (nej, inte riktigt, men nu stoppar jag ;).

Frukosten var utsökt. Till det bästa hörde den
rosmarinkryddade lammkorven, men framför
allt strutschorizon. Mmm. Det hårda brödet
vill jag veta var man köper...
Efter utcheckning besökte vi herrgårdsboden igen
och sedan tog vi en liten promenad runt ägorna.
Mausoleet är från 1906 och byggt av slagg.
Jag förstår varför man ville vila här.

Det var alles jag tänkte berätta om möhippan.
Ha en trevlig kväll!

5 kommentarer:

Miss M sa...

ÅH! Nu är jag verkligen avundsjuk! Vilken weekend ni hade! hmm, har inga vänner som ska gifta sig, kanske man skulle tvinga sambon ;)

S sa...

Jösses vilket möhippa! Anar att din syster inte var annat än nöjd efteråt!

Omentjej sa...

Miss M: mycket bra idé!! =)

S: hon var väldigt lättad och nöjd. =) Jag tror vi alla kände oss lite tomma efteråt, det tog ju slut så fort... =)

IngelaMollly sa...

Nä nu blir jag snart föör avundsjuk ! Skorna är to die for! =)

Omentjej sa...

Molly: en hundralapp gav jag (& fri frakt var det). :D