tisdag 19 maj 2009

No blogging...

Det här känns helt förfärligt, jag hinner varken
skriva eller läsa. Fast å andra sidan är det av en
alldeles underbar anledning och nästa vecka är
jag tillbaka i vardagen igen så det får gå ändå!! =)

I helgen var jag upp till stugan. Provsjöng i kyrkan
och en kvinnan som kom in för att låsa kom fram
till mig och sa "Vad fint du sjöng" så det kändes
bra, men det blir ju en helt annan sak på lördag.

Jag var med syrran till frisören, vi skrev tal till
pappa och lite om varje gäst till festprogrammet.
Började titta på bordsplacering.

Jag är nästan klar med programmen (deadline ikväll)
och bildspelen sätter jag ihop i stugan - det är
det enklaste kvar efter ikväll.

Packa det sista på jobbet, packa allt till långhelgen,
hämta möbler från jobbet, gå en sväng till på stan,
hämta paket, slutputsa och skriva ut programmen...
På onsdag em. drar jag till Hälsingland och sedan är
jag troligtvis bortkopplad fram till nästa vecka!

Återkommer med en dagens klänning!

4 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Vad underbart det låter Emma! Tur att jag inte är där för jag hade garanterat börjat grina när du ska sjunga! Jag blir bara mer och mer lättrörd med åren, du skulle sett mig på bröllopet i fredags ;-) Om vi inte hörs innan så ha det bäst! =)

Miss M sa...

sakanar dina inlägg och dina kommentarer ska du veta Emma =) men njut av den tid som är! Hade SÅ gärna velat höra dig sjunga *sy nyfiken*. men antar att jag får se en massa härliga bilder från bröllopet och det ser jag fram emot =)
ha det kanonkul nu vännen!

S sa...

Ey! LYCKA TILL Med allt!!

Omentjej sa...

MollY: åh, jag är jättenyfiken på hur du hade det! Verkar ha fått en halvtimmes andrum så jag ska försöka hinna med alla mina favoriter. Jag kommer börja grina. Jag grät ner två näsdukar på en kompis bröllop så jag lär ta med en packe nu. Fattar inte hur det ska gå till. :D

Miss M: Åh, gulle! Saknar dig och gänget också! Ska försöka hinna läsa lite nu!! Tack, kul ska vi ha!! =)

S: tusen tack!! =)