tisdag 26 maj 2009

Utmaning från Molly

Kaoset med nya lokaler och inflytt börjar lägga
sig, men fortfarande känns det konstigt och jag
har precis insett att jag inte har någon utsikt. *morr*
Därför tänkte jag skingra tankarna med en
utmaning från fina Molly.

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
Hm... en resa till hela familjen. Sen investera tror jag.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Jadå, men även motsatsen. Jag är både och.
Vilken svordom använder du mest?
Helvete, jävlar och skit. För sig el. i olika kombinationer.
Tittade du på tecknat när du var liten?
Allt jag kunde komma åt. Gomorron Sverige & Sköna söndag för 5 min tecknat, anyone?
Hur många syskon har du? 2 underbara fina storasystrar
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej tack. Har inte ens hål i öronen. Ajaj.
Vad har du för väder just nu?
20 grader och växlande. De där jäkla automatiska
solgardinerna far upp & ned så jag blir helt yr i bollen.
Vad åt du till middag lunch senast? Sushi!
Kan du vissla? Hm, tveksamt... kan tyvärr inte busvissla heller.
Vilken film kan du alla replikerna till? Röda nejlikan från 1982
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 2 stycken
Har du en stationär dator eller en bärbar? Bärbar
Vilket var ditt favoritämne i skolan? Litteraturhistoria, historia + musik
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det ordnar sig
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta? Erik kanske.
Har du åkt moped någon gång?Jodå, fast inte mkt.
Vad lyssnar du på nu? Distant Dreamer med Duffy

Häng på vettja!!

2 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Kul att få veta mer om dig och att du hakade på! =)

Omentjej sa...

Molly: detsamma & of course! =)