onsdag 6 maj 2009

YES!! Jag vann!! =)

Woohoo! Fast jag vet inte om jag klarar mer
av det här, det var fruktansvärt nervpirrande
att följa dessa klänningsauktioner. Alla tre som
tog slut ikväll vann jag!

Först denna (skrynkliga ;) 50-talsblåsa.

Sedan denna söta svarta klänning med prickar.

Till slut den viktigaste av dem alla!!
Denna 30/40-talsklänning i tyll vill jag
ha på min systers bröllop! 1500 kostade
den på tuvstarr men var utlagd som
reauktion på tradera för 450. Och jag var
den enda som bjöd. JIPPI!! =)

11 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Men grattis Emma =) Galet fina klänningar ju.

Omentjej sa...

Molly: Tack! Jag är så lycklig!! =)

S: Ja visst är de?! Tack för att du höll tummarna!! =)

anna sa...

Stort grattis, alla tre var helt ljuvliga! Tradera är himla bra!

Frida sa...

maj gadd, vilka drömklänningar, speciellt den sista!

Omentjej sa...

anna: Tack! :) Ja det är hur bra som helst!

Frida: eller hur! Det var kärlek vid första ögonkastet med den gula. Ser fram emot att se den första utan skrynklor också... =)

Miss M sa...

Grattis Emma =) Vilken ljuv dröm du ska ha på bröllopet. Du kommer ju att vara vackrare än bruden själv =)

Omentjej sa...

Miss M: tack, me so happy! Haha, nä du, ingen kommer ens komma i närheten av brudens skönhet! =) Men jag kommer bära min klänning med stolhet (om jag nu kommer i den... ;)

Christines memory sa...

Tusen takk for komentaren:)
du har jo også virkelig funnet noen perler, den siste kledningen var jo nydelig:)

Omentjej sa...

Christine: tack själv! Vilken fin blogg du har förresten! Visst är den gula fantastisk?! =)

Att ha det gott sa...

Jätte fina

Omentjej sa...

Att ha det gott: Tack! Kul att du tittade in här! =)