torsdag 4 juni 2009

Bandklippning och inflyttningsfest

Idag är det officiell invigning av vårt nya kontor
som ser ut ungefär så här. "Death star" kallade en
gammal kollega byggnaden. Haha.

På parkeringen utanför fick ingen stå idag för där
har det byggts scen i regnet. Jag erbjöd mig att dansa
för alla som står på scenen får stå under tak. ;)
"Kungen" (en känd imitatör) kommer för att klippa band.
Så utomordentligt fånig. Kanske så fånigt att det blir
pyttelite kul, jag kan inte bestämma mig.
Jag ska ha min spontaninköpta klänning som
har varit på bröllopsresa i Italien med min
syster. Känns lyxigt. :)
Det var alles, snart ska jag byta om, det
kommer ju både kungar, kommunalråd
och kunder...

3 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Åh vad festligt och en sådan underbar klänning! Ha det så roligt! =)

Frida sa...

Härlans pärlans. Själv spelade jag för riktiga kungen i tisdags. det regnade.

Omentjej sa...

Molly: tack!! Det var skoj, lite för skoj nästan... =)

Frida: Hu, jäkla regn. Blev han glad? =)