onsdag 24 juni 2009

Charmiga bloggare!!


Wow, denna dag blir bara bättre och bättre!
Jag fick detta finfina pris av den enorma charmiga Miss M,
tusen tack you made my day!! Hos Miss M vann jag
dessutom en fladdermustävling igår (yay!!).
Nu kan jag bli ännu charmigare med det fina läppglanset från
Clarins som var vinsten… ;)

Självklart vill jag ge det vidare, till charmiga och kloka Mie,
till fina och eftertänksamma Hälsingemamma och till härligt
kvicka S! Dessutom såklart tillbaka till Miss M!

Till alla som läser min blogg: tack för att ni kommer hit!! :)

4 kommentarer:

S sa...

Nämen hjälp! TACK!!!

Omentjej sa...

S: :)

Mie sa...

Tack snälla söta, vad glad jag blir! Jag tar lite blogg-sommarlov nu men twittrandet o fotandet i vänsterkolumnen fortsätter:)
Kram o skön sommar!

Omentjej sa...

Mie: Åh vad härligt, det gör du rätt i! Bloggverksamheten har verkligen avtagit i och med sommaren. =) Ha en riktigt skön sommar!