fredag 26 juni 2009

Idag tog jag på mig en av klänningarna från mandel.

"Fikaklubben" firade mig idag och jag fick
dessa böcker som jag länge tänkt läsa!!

Böckerna har jämförts med Da Vinci-koden
och är Spaniens bäst säljande genom tiderna
(åtminstone den första).

Syrran hade med sig de här brillorna imorse,
hennes sambos gamla Rayban. Kult!
Jag dreglade och hon frågade om jag vill ha dem
(yay) men om sambon ångrar sig är de självklart
hans igen. Jag tycker han ska använda dem!!

Så här ser de i alla fall ut på mig. Bu eller bä?

Lite stora kanske? Jag har ett pyttigt huvud...

7 kommentarer:

Miss M sa...

Bä, BÄ, BÄ =) Det är mina absoluta favvobrillor också, och du är drop dead gorgeous i dem Emma =)

Unknown sa...

Du kommer älska Vindens skugga! Jag ger den 6 stjärnor av 5 möjliga. Bok nr 2 har jag inte läst än.

Så du är på jobbet du.. Jag har haft semester den här veckan. Lovely! Vi har blivit med altan! Mycket trevligt, särskilt som vi inte behövde lyfta ett finger själva. Så istället har vi lekt med L hela veckan. Hunnit med ett besök på Skansen också. Det var kul!

Varför jag kommenterar i din blogg istället för att maila...? Ja men är det inte så man umgås 2009?

Du undrade förresten vilka som läser din blogg. Min mor och min syster är 2 av dina besökare i alla fall:)

Kram

Frida sa...

Oh yeah, najsa brillor!

S sa...

Dom SKA ju vara stora!

anna sa...

ursnygga brillor, jag har försökt sno min pappas, men han kommer på mig varenda gång!

IngelaMollly sa...

Tack gulliga Emma! Nu är jag back in business=) Du är sååå fin och läcker i den klännningen och brillorna =)

Omentjej sa...

Miss M: men oj, tack!! =)

Johanna: Haha, ja det är nya tider nu! Kul att du gillar boken så mycket! Åh, altan & semester, grattis!! =) Aha, läser de min blogg, vad kul!! =)
Vill också till Skansen, det kanske man kan kombinera med ett besök hos er!!

Frida: great! =)

S: det har du ju rätt i!!

anna: hahaha, vad roligt! Köp ett par andra åt honom..?

Molly: Åh tack! Vad kul att du är tillbaka!!