onsdag 17 juni 2009

Konferens

Men döh… Nu är jag förkyld också, fast jag tror
det var ganska bra – jag orkar inte vara lika uppjagad
som jag varit den senaste tiden… :)

Vi har haft konferens idag. Igår kväll samlades vi hos en
av cheferna och grillade. Det var faktiskt jättetrevligt
men kändes möjligen lite annorlunda att hennes tre
barn var med hela kvällen. Samt att vi satt så trångt att
man fick turas om att skära köttet. Samt att vi satt så
nära att jag fick spott på armen så fort min bordsgranne
skrattade. =D Men det är sånt som känns så där bisarrt
roligt i efterhand.

Nu är det en dag till, sen midsommarhelg. Jädrar vad skönt.
Och igår lade jag till en vecka på semestern så jag får fyra
veckor i sträck. Jag brukar snåla och ta tre men jag behöver
banne mig fyra. Basta. Ev. tar jag en av dem som tjänstledig.

Så nu känns det ganska bra. Jättebra konferens där vi faktiskt
hann diskutera och inte bara blev matade med mer eller mindre
ointressanta saker. Mer sånt!

Inga kommentarer: