måndag 8 juni 2009

Måndag...

Usch och tvi vilken seg och trist dag.
Kallt som attan, trött och segare än
segast på jobbet. Skönt då med måndag
kväll för snart ska jag se Twin Peaks,
sen ska jag förhoppningsvis läsa ut min
bok utan att somna (wish me luck), sen
hoppas jag på skön. drömlös sömn.
Orkar inte med fler nattliga äventyr på
ett tag. Häromnatten drömde jag att vi
skulle fly, jag & systerdottern & mamma,
i en liten porslinsskål som plötsligt blev
en flotte, jag blir alldeles matt av sånt. :D
Men jösses vad flummig jag är - nog nu!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Fast du skulle liksom inte vara du utan dessa knäppa drömmar :D

Omentjej sa...

Johanna: haha, det är sant. Jag skulle nog sakna dem lite om de försvann helt. :D

Miss M sa...

Hahaha, vad skönt att höra att någon annan drömmer lika sjuka drömmar som jag =)

Omentjej sa...

Miss M: haha, you and me babe! =)