torsdag 2 juli 2009

Gosh

Det blev ingen åska igår, ej heller idag.
Men idag har det varit ännu hetare.
Årets första dopp för min del, har tänkt bada hela veckan,
men inte orkat pga hettan. Motsägelsefullt igen... =)

Skönt att bada, men jag blev påmind om varför jag inte
brukar bada i Mälaren. Skitigt!! Iaf. på Björnön.

Mkt på jobbet igen. Imorgon ska vi kolla på finbilscruisingen
och drive-in-bröllopen på årets Power Meet - världens
största bilträff med amerikanska bilar. Jag tycker jag det är
ganska roligt, men samtidigt förstår jag kära Molly som vill
fly stan. Vi flydde alltid när jag växte upp och det kanske är
därför jag fortfarande tycker det är lite kul. Men det ÄR asdrygt
att bo centralt under Power Meet för man kan glömma att få
sova ordentligt. =)

5 kommentarer:

Unknown sa...

Jag har fortfarande aldrig varit på power meet:)

Omentjej sa...

Johanna: kom idag vettja! ;)

Miss M sa...

Som våra C4 dagar.. hade inte stått ut med att bo i stan då, men på håll, när man kan åka hem. är det underbart =)

IngelaMollly sa...

Eller hur Emma? På lagom avstånd och på egna villkor är det helt ok, suck ;-)

Omentjej sa...

Miss M + Molly: precis så är det! =)