torsdag 27 augusti 2009

Mysonsdag

Min fantastiska bloggvän Molly ordinerade
feelgoodfilm och något gott att äta igår.
Jag lydde självklart! =)

Det blev smarrig lax och sedan lite ost och
två chokladbitar som låg alldeles ensamma
och skramlade i sin kartong.

Till allt detta goda såg vi "My Fair Lady".
Vilka kläder de har i den filmen! Wow!!
Om inte annat kan man se den för kostymerna.
14 november skall jag se den på Oscars.

Idag lyckades jag vara på jobbet sju, men
jag klipper mig 14.15 och efter det åker jag
hem. Fast jag ska fortsätta jobba hemma.

6 kommentarer:

Frida sa...

Låter som en najs onsdagskväll. Jag kom hem, åt mat (som maken lagat), gosade med barnen, nattade barnen, sprang 6 km, förberedde torsdagens middag, duschade, gick och la mig. Inte så mysigt men effektivt.

Unknown sa...

Vi kom på vid 21.30 att vi skulle se på Män som hatar kvinnor. Beställde via Telias videobutik för första gången. Hittade inte att man kunde se hur lång filmen var innan man hyrt den. Var ju lite dumt eftersom den var nästan 2,5 timme. Så det blev lite sent för oss igår. Fast filmen var bra!

tinazpicaboo sa...

å så gött med lax, fin blogg

Omentjej sa...

Frida: Vilken superkvinna du är! =)
Låter som en bra kväll!!

Johanna: Haha, jobbigt när man kommer på sånt så sent, men vad bra med en recension, ska se den snart! =)

tinazpicaboo: Mm, supergott! Tack!! Detsamma! =)

IngelaMollly sa...

Going där! =) Hoppas det kändes bättre =)

Omentjej sa...

Molly: yes, tack raring! =)