onsdag 26 augusti 2009

Tjejen gick på det - igen! Jäkla H&M...

Ojdå, så här kan det gå om man har 10%
rabatt på allt och det fortfarande är rea...
Jag skulle ha den här, eftersom den inte finns
i butik (lev. v39 visade det sig). 149 pix (-14,90 då).


Den fina koftan har jag sneglat på sen den var ny i butik,
nu tänker jag kombinera den med min nya svarta kjol,
eller med jeans om jag är på det humöret. 98:-
Älskar rött och draperat, linne 49,50:-.

Har för få kjolar i pennmodell, en till behövs. Ljusblå 98:-.
Sandalerna är kanske inte snyggast, men blir perfekta i
Stugan och på jobbet. 24,50 stycket, hur ska man kunna motstå?


Sen kunde jag inte låta bli att gå på "specialerbjudandet"
och köpa denna linnepläd för 59,50. Yes, I'm a sucker... ;)

Ja, nåt måste man ju göra för att muntra upp sig en blygrå
regnig onsdag när man börjar bli sjuk och inte vill gå ut i
regnet...

2 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Helt rätt tänkt tjejen! Attans vilka fina klipp du gjort =)

Omentjej sa...

Molly: tack, nu känns det mycket bättre! =) Kram!