fredag 4 september 2009

Dubbelvirus!

Inte nog med att jag själv är sjuk, visst tusan
skulle datorn drabbas också!! Nu verkar faran
vara över tack vare fantastisk hjälp! Tack min hjälte! :)

Så, tillbaka på nätet, inget nytt har hänt mer
än att jag är extremt torr i hyn, vitare än ett
lakan, börjar bli folkskygg som jag lätt blir när
jag varit sjuk.

Den här flunsans värsta egenskap är att den
har satt sig så hårt på halsen/svalget.
Igensvällt, ont som tusan och en larvig
hosta som bara får allt att göra ännu ondare.

Hoppas ni andra slipper, jag & Miss M är
förhoppningsvis vaccinerade nu... ;)

5 kommentarer:

Miss M sa...

Hahaha, ja, man kan ju önska Emma ;)
Det är så jäkla synd om oss...
VI borde minsann få minst 1000 kr var av regeringen till nätshopping ;)Jag menar här ligger man hemma sjuk och vidrig, och det enda man orkar göra är att klicka hem fina saker, men vi har ju ingen inkomst när vi är sjuka =/

IngelaMollly sa...

Men fy, det där låter inget kul...;-/ Om du orkar har jag utmanat dig =)

Omentjej sa...

Miss M: JA det håller jag med om! För att inte tala om vad jag spenderat på apoteket den här veckan... :(

Molly: nä, hoppas du klarar dig!! Åh, spännande, ska jag kolla in! Men först - filmkväll. =)

S sa...

Jag vill ansluta mig till de vaccinerade, om man blir vaccinerad av att drabbas av hals ont å det grövsta, hosta torrare än sandpapper och huvudet snabbt som sirap. Men jag har iaf inte fått feber!

Omentjej sa...

S: stackare, krya på dig! Kram!