lördag 5 september 2009

Emma nobbar!

Jag antar finfina Mollys utmaning om vilka
tre plagg jag nobbar i höst.

Först ut är (som så många andra) de lårhöga
stövlarna. De funkade möjligen på Julia Roberts

i Pretty Woman, men så hade väl hon 110 cm
långa ben också, eller hur var det...?
Nummer två är plaggen i spets.
På en brudklänning kanske, eller som
detalj, men ett helt plagg i spets...
Nja, jag tror inte det.
Sist ut är de glansiga plaggen.
Ok, en mjuk sidenblus skulle jag inte
ha något emot, men ett höglansig
syntetplagg ser jag ingen poäng med.
Ner i tunnan med dig! ;)
Haka gärna på den som vill!

4 kommentarer:

S sa...

Jag brukar också nobba saker, men sen sitter jag lik förb*nnat med dom på mig efter ett tag.

De där spetsiga påminner om 90-tals gardiner emellanåt!

IngelaMollly sa...

kul läsning! =) Fast glansigt och spets går inte bort hos mig. Smaken är som baken ;-)

Miss M sa...

Nobbar också glansiga och spetstyger *irk*
Spets hör hemma på farmors dukar och inte min kropp ;)
Och glansigt *hjälp*, påminner om julklappar *ish*

Omentjej sa...

S: ja, det händer mig med, men jag är oftast benhård. =) Gardin var precis vad jag tänkte. ;)

Molly: och tur är väl det!! :)

Miss M: haha, jag hade liknande tankegångar. :)