måndag 21 september 2009

Saker jag är bra på! :)

Efter mycken vånda har jag antagit finfina
fantastiska Miss M:s utmaning, nämligen att lista
vad jag är bra på. Först kom jag bara på en sak,
att jag är snäll. Det tog mig fem dagar att komma
på mer, men nu är korken ur så... :)

Jag...

- är snäll, kanske lite för snäll ibland
- har barnasinnet i behåll...
- kan sjunga hyfsat bra
- har ett strålande långtidsminne
- är bra på och älskar att prata brittisk engelska
- gillar att spontanprata med folk
- har lätt att få kontakt med djur & barn
- har en varm famn som tröstar
- älskar att kramas!!
- ställer upp för mina nära och kära
- är lättroad
- är en trogen vän (om än dålig på att höra av mig vilket plågar mig, förlåt!)
- har äntligen fixat en rejäl lönehöjning
- ...eftersom jag är en fena på mitt jobb
- sätter familjen framför allt
- har ett stort hjärta: har man en gång funnit en plats där så finns man där för alltid, i någon form.

Inte de mest storslagna sakerna, men jag är nöjd
att jag kom på något alls... =) Jag är nog över lag
väldigt hård mot mig själv så det var nyttigt att
tänka på de bra sakerna.

Nu utmanar jag alla som besöker mig och inte redan har svarat. =)

2 kommentarer:

Miss M sa...

DU är underbar Emma, men det visste jag ju redan =) XOXO

Omentjej sa...

Miss M: right back at you! Puss! :)