tisdag 1 september 2009

Sjuk dröm

Hm. Hemma idag med, tänkte försöka jobba
lite hemifrån men jag har så djävulskt ont i
skallen så det blir nog ett senare projekt.
Ska nog återta liggande ställning.

I alla fall drömde jag allt möjligt knasigt, bland
annat att jag drog ur en visdomstand med bara
fingrarna, fast sen när jag tittade på den var det
tre tänder och en bit av käken jag dragit ut.
Hjälp!

Slutet av drömmen var att det började blåsa
konstigt och dörrar gick igen och sen upp av
sig själva. Där i turordning stod de mordoffer jag
tidigare drömt om och berättade vilka de blivit
mördade av.

Dessutom låg en trasig kopia av min mobil i en kyl
när jag letade efter ättika.

Dessutom blev en hund väldigt besviken på mig
när jag inte ville leka, han sa något i stil med att
jag inte längre var som han hade trott och började
nu bli hotfull i stället. Tydligen var det hundarna
som styrde egentligen och om man inte fogade sig
kunde det bli otrevligt.

Vid närmare eftertanke har jag nog inte lust att
råka somna om och drömma vidare. Ska dricka te
i stället.

4 kommentarer:

Miss M sa...

Hahah, ingen drömmer som du Emma *S*

Är också fortf kass *poor us*, dock fått tid till läkare i morrn...

IngelaMollly sa...

Låter som typisk feberyrdröm; svalka av dig med ngn kall dricka och glass. Doctor's order ;-) Kram!

S sa...

Nämen HJÄLP! Vilka drömmar. När jag läser det där så blir jag glad över att jag inte har några drömmar att prata om.

Omentjej sa...

Miss M: haha, nej det är nog sant. Ja usch, stackars oss!

Molly: bra idé! Kram!

S: haha, ja det kan vara skönt att slippa ibland...