tisdag 8 september 2009

Zzzzzz...

Första dagen tillbaka på kontoret.
Det är så väldigt stor skillnad på att jobba hemma och att vara på jobbet där man måste skärpa sig hela tiden och det är så mycket som händer runt omkring en. En vecka borta från jobbet och jag känner mig som jag levt på en öde ö i flera månader. Nästan i alla fall.

Idag hade jag min kollega från Göteborg här, hon ska ta över en del arbetsuppgifter av mig så det var upplärning. Nu är jag helt slut. Konstigt att det kan ta knäcken på en så mycket. Hon är ändå extremt lätt att ha att göra med. Trevlig, fattar lätt, lugn och sansad. Men jag känner mig helt urlakad. Nu ska jag ta tag i en sista grej innan jag går hem, slå på lite skön musik, sen blir det soffläge.

2 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Du är inte ensam, jag var precis likadan förra veckan när jag var tillbaka. Det tar på krafterna att vara sjuk ;-)

Omentjej sa...

Molly: ja verkligen. Vaknade av en hostattack inatt dessutom. Imorse var jag alldeles groggy och vinglade omkring i lägenheten, vet inte om det var den starka halstabletten eller vad det berodde på...