måndag 12 oktober 2009

Come fly with me...

Nu drar jag alldeles snart till Arlanda och checkar in
- på hotell. Planet går 6.3o imorgon.

Jag håller tummarna för fint väder här hemma under
veckan!

Jag är glad som ett barn på julafton för den här resan,
jag kommer inte ha tillgång till internet - kommer inte
kunna jobba eller läsa jobbmail, håll tummarna för att
jag slipper drömma om jobbet!

Enda nackdelen är att jag inte är hemma på E:s 8-årsdag
nu på lördag, men jag får ta igen det sen.

Grattis i förskott älskade systerdotter!
Hasta la vista kära läsare!

Jag vet att jag bara ska vara borta en vecka men det
känns som flera månader... :)

6 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Ha det bäst Emmis! =)

Miss M sa...

Hastalavista sötnos! Njut nu ordentligt sötnos =)

A & Lilla P sa...

Hoppas du har en härlig resa! : )

elisabet sa...

Vad spännande vart bär det hän då?

FASHIONHAGGAN sa...

så härligt, välkommeN hem igen !

Omentjej sa...

Tack snälla alla goa fina!!