fredag 30 oktober 2009

Nattens dröm - missade flyget!

Inatt drömde jag att jag, Johanna & Frida skulle på solsemester och skulle få skjuts till Arlanda kl. 16.
Jag hade ingen koll på klockan och plötsligt fick jag se att den var över 17. Jag hade inte ens packat!
Skulle ringa men hade glömt min mobil. Ringde Johanna från Daniels mobil men fick inget svar.
En stund senare fick jag sms från Johanna. Det stod bara ”Varför?!”.

Förlåt förlåt kära vänner, vi missade hela resan och ni var jättearga och besvikna på mig!
Nu efteråt kom jag på att det var himla konstigt att Johanna visste att det var jag som skulle få sms-et eftersom jag inte ringde från min telefon. Fast det är klart, det hade ju gått att lista ut via eniro. Hm, viktiga saker det här!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att du inte brukar drömma sanndrömmar:)

Kram J

egoflow sa...

Klassisk dröm. Jäkligt jobbigt men väldigt skönt att vakna & inse att det inte är sant!

Omentjej sa...

J: haha, ja verkligen! =)

egoflow: eller hur! Puh!! =)

Frida sa...

haha!

Omentjej sa...

Frida: helknasigt :D