tisdag 6 oktober 2009

Ny blogglista

Nu har jag lagt till mina darlingbloggar igen!
Nytt för min blogg är listan med mina
favoriters uppdateringar. Fast där tog jag bort
Underbaraclara eftersom jag får nyhetsuppdateringar
från VF i stället för fina Claras uppdateringar.
Gissa om jag blev förvånad när det stod
"Det är jag som har kört på kvinnan" under Claras
rubrik när jag precis var klar... Men det hade ju såklart
inget med henne att göra... :)

Well Well, nu ska jag nog försöka sova snart.
Kan någon väcka mig kl 5.00 imorgon? ;)

3 kommentarer:

Anna Eleonor sa...

sersHej! Jag vet! Jag hade samma problme med UnderbaraClaras blogg. Jag lyckades tillslut hitta någon webbadress som funkar så nu kan jag ha henens blogg med i den listan som uppdateras med senaste inlägg. Jag mins tyvärr inte vad jag tog som lyckades. Jag provade allt. Rss, kopiera adressen i adressrutan, allt några gånger till, nya rsser...

Anna Eleonor sa...

Oj, förlåt alla stavfel.

Omentjej sa...

Anna K: Ok, men då vet jag att det ska funka på ngt sätt, tack! =)
Fin blogg du har!
- haha, ingen fara!! ;)