torsdag 12 november 2009

Det är över nu...

för den här gången! Puuuuh.
Som tur var satt vi i stora gruppen större delen
av tiden, då skärper hon sig pyttelite. Men jag är
ändå helt matt.

Jag hade emellertid jättekul igår! Satt med härliga
tjejer och skrattade så jag grät. De allra flesta på min
avdelning är toppen, synd att en person kan sänka
oss så mycket.

Vi var här igår och åt italiensk buffé samt blev visade
runt i kvarnen. Mycket gott och som sagt toppenkul.
Vi diskuterade gamla tv-program (alltid lika kul, minns
ni Razzel, "24 karat, kom så släpper vi loss, 24 karat,
kom och tävla med oss...", Nöjesmassakern, Tornado,
Kryzz (vad var det med alla dessa Z på 80-talet?),
Gomorron Sverige och Sköna söndag (med det senaste
modet från Paris!!)?

Nu pustar jag ut och njuter av tanken på fredag imorgon!

3 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Jag vet vad du menar, så skönt att inte befinna sig på samma ort i alla fall, önskar det var så för mig med ;-)

Miss M sa...

Åh, 80-talet var BÄST när det gällde ren och skär underhållning =)

Tur att du är av med negodolen nu Emma =)

p.S Tack för fina kommentarer ang Tillie och mig *hugs*

Omentjej sa...

Molly: ja det är en lättnad! Önskar också att det vore så för dig! Kram!

Miss M: eller hur! Ska se best of nöjesmassakern snart! Ha en mysig helg nu och ta extra mycket hand om varandra. Kram!