fredag 6 november 2009

Kjol & kudde

Hade tänkt blogga en massa ikväll men jag orkar inte,
jag fryser som bara den och vill helst bara krypa ner
under en varm filt.
Det här är iaf. gårdagens fynd från Gina Tricot, 49 pix.
Inte världens bästa passform men den funkar.

Köpte även en "slummerkudde" (en dunkudde
i miniformat alltså). Ikeakudden var inte så bra
trots allt så nu hoppas jag på denna.
Jag gillar små kuddar som man kan ha armen under.
99 pix på Moderna hem.
Ha en trevlig fredagskväll!

3 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Kjolen är jätteläcker, faktum är att jag provade den dagen innan jag blev sjuk och dragkedjan kilade fast så hela personalstyrkan fick komma till undsättning. Pinsamt! ;-/

Miss M sa...

Vilken underbart söt kjol, om det är någon som kan sniffa upp ett fynd så är det du Emma =)

Omentjej sa...

Molly: hahaha, stackare! dragkedjan var jättetrög på den jag köpte också... =)

Miss M: min hobby kan man säga... ;)