lördag 28 november 2009

Kryssa lugnt!

Missa inte Melodikrysset nu!

Jag har haft en riktigt tråkig natt med huvudvärk
hela natten. Jag har vaknat flera gånger pga det.
Vid sju tog jag fram spikmattan och sov på den en
timme eller så. Men jag har fortfarande ont. Ajaj.
Det kan vara mina visdomständer som krånglar.
De har växt i minst 10 år, de senaste åren har tre
varit färdigväxta, men det är en där nere som växer
snett och försöker pressa sig åt fel håll. Det gör ont, serru.

Nej nog med gnäll, nu ska här drickas kaffe, kluras på
knepiga låtar och - just ja - inte glömma att köpa
mörkgröna band!!

2 kommentarer:

Miss M sa...

Tänkte faktiskt på Miss Emma i morse när jag lyssnade på Melodikrysset! Det känns så DU liksom =)

P.s drick whiskey, funkar alltid på tandvärk!

Omentjej sa...

Miss M: haha, ja det är så härligt med Eldemans töntiga humor! :D Whiskey, det var en strålade idé! Miss M:s recept kommer garanterat att hämtas ut! Du tar kanske en själv för magsjukan? Fast det kanske inte blir så bra när du har så ont, stackare! KRAM!