tisdag 24 november 2009

Tjejen läser


Jag kan inte påstå att jag någonsin lyssnat på
Mötley Crüe. Jag kan inte ens komma på hur en
enda av deras låtar går. Men ändå läser jag boken
och oj oj oj... Med tanke på hur mycket de verkar ha
knarkat är det kanske sant det de skriver.
Men det är ändå osannolikt.

Jag vet inte om de tror att någon ska bli imponerad.
Jag blir imponerad av drivkraften möjligen, men inte
de galna historierna. Det är plågsamt att läsa om hur
de behandlat sig själva och andra.
Unga och dumma får man väl kalla dem.
Än så länge är det intressant, har dock inte kommit så långt.

6 kommentarer:

fashionhaggan sa...

jag har varit sugen på att läsa den där boken, tycker du den är värd att läsas?

Omentjej sa...

fashionhaggan: ja det tycker jag, det är så långt från vardagen att det blir väldigt intressant. Inte minst är det intressant att få ta del av varför de gjorde som de gjorde.

S sa...

Prova Marilyn Manson sen. Det är speciellt att läsa...

IngelaMollly sa...

Spännande =) Har heller aldrig lyssnat på dem, vad jag vet. Jag var precis inne på att låta sy om byxorna till kjol innan du skrev det =)

Miss M sa...

Jag har läst den and I loved It! Sen är jag ju grymt fashinerad utav rockkulturen också =)

Omentjej sa...

S: det kan jag tänka mig! Och det ska jag göra! =)

Molly: haha, jag är inte förvånad att vi tänkte lika. =)

Miss M: Ja, det är verkligen fascinerande!