onsdag 30 december 2009

Årets lista

Jag lånar Mollys lista med någon ändring. Häng på den som vill!
Året som gått...
Årets chock: Varslet på jobbet, Michael Jacksons död
Årets gnäll: jobbet
Årets citat: Det ständiga "Det ordnar sig"
Årets seger: Löneförhöjningen!
Årets hemligaste: Möhippan!
Årets största: Söstra mis bröllop/pappas 70-årsdag
Årets resa: All over Norrland, ca 200 mil + galna Lissabon
Årets musketörer: Molly, Malin, Frida
Årets bloggkompisar: Musketörerna samt S, fashionhaggan, Linda
Årets YES I CAN: Sjunga i kyrkan, framhäva mig själv på jobbet
Årets butik: Ny Matsedel i Västerås, med italienska läckerheter
Årets present: Min julklapp till syrran - vi ska gå på Depeche Mode!
Årets snabbmat: Fryspizza från Dr. Oetker
Årets grönsak: Sparris
Årets frukt: melon
Årets kärleksförklaring: mitt namn i sanden
http://omtjejen.blogspot.com/2009/07/fredagens-italienska-afton.html
Årets snackis: Hollywoodfruarna...
Årets bok: Änglars lek av Carlos Ruiz Zafón
Årets skivsläpp: Beatles remastered
Årets film: (500) days of Summer tror jag, eller Up kanske
Årets låt: "Distant dreamer" Duffy, "plainsong" The Cure
"Kärleken förde oss samman" + "Älska mig"
Årets löfte: Sluta deppa, upp å hoppa!
Årets plagg: Byxlös! (Klänning/kjol)
Årets accessoar: Gubbkepsen

... det var alles för stunden

4 kommentarer:

Miss M sa...

Åh, är jag din musketör också *kärlek*
Jag har verkligen VÄRLDENS bästa bloggisvänner =))))

Ha ett riktigt härligt nyår Emma! love you *kram*

Omentjej sa...

Miss M: Å jag med!! Underbart! Tack detsamma allra finaste Malin, love you too! Hoppas du får en strålande nyårskväll! Kram!!

IngelaMollly sa...

Kul Emmis och tack! =)

Omentjej sa...

Molly: Tack själv min fantastiska vän! Ett fantastiskt nytt år önskar jag dig, nu raderar vi det gamla och börjar om! =)