söndag 13 december 2009

Dramaqueen...

Eftersom svullnaden i ansiktet aldrig ville ge sig
så ringde jag på syrrans inrådan till sjukvårdsrådgivningen
och fick en jourtid ikväll.
Svullen runt läpparna, ögonen och sidorna av halsen.

Så nu har jag fått en till hutt kortison och dubbel dos
Aerius och nu är jag inte fascinerad längre, bara väldigt
trött på - och av - det här.

Nu blir det "The Holiday" på trean till jag somnar (troligen snart),
får se klart den imorgon.

Jag hoppas detta blir mitt sista inlägg om allergin eller vad det nu är. =)

6 kommentarer:

Linda sa...

Usch! Stackare =(( Hoppas du kryar pa dig snart!!

...o vet du vad? Det ar helt OK att gnalla nar man har ont! Kramar Linda

IngelaMollly sa...

Din arma stackare, hoppas du är bättre nu? Kram!

Anonym sa...

Men fy! Att det inte blir bra! Är du ledig över jul i alla fall så att du får vila upp dig ordentligt?

Kram Johanna

Omentjej sa...

Linda: ja det har du faktiskt rätt i!! =) Kram!!

Molly: fortf. feber, nu mer förkyld än svullen/röd. :/ Kram!

Johanna: Ja, jag är ledig nästa vecka och delvis i mellandagarna.
(Blir nog jobb hemifrån då). Kram!

fashionhaggan sa...

vad är det då, en allergisk reaktion? eller nåt annat?

Omentjej sa...

fashionhaggan: ja, någon form av allergisk reaktion. Vad jag reagerar på är dock en gåta... Suck.