måndag 28 december 2009

God fortsättning! (Varning för ilska)

Tillbaka till nätvärlden.
Åkte hem från mamma och pappa igår kväll,
men ska dit igen och mysa imorgon.

Idag jobbar jag, men hemifrån, kan bara inte förmå
mig att åka in till kontoret. Jag satt nyss och tänkte att
jag ska sluta vara så gnällig i jobbsammanhang. Det var
innan jag började gå igenom min mailkorg. Jag har lust att:
skrika
slita mitt hår
slå någon/något hårt
osv.

Jag gnäller året ut och försöker bättra mig nästa år. =)
Nu ska jag åka och handla så kanske det går bättre att jobba sen.

4 kommentarer:

Frida sa...

äsch, gnäll på du, det behöver man ibland!

Omentjej sa...

Frida: Tack raring, kram!!

S sa...

Man behöver verkligen gnälla ifrån sig ibland. Men jag tror att mitt nyårslöfte ska bli att gnälla mindre. I alla fall över jobbet!

Omentjej sa...

S: Ja, samma här. Det är jobbigt både för mig själv och andra med för mkt gnäll. Jag håller tummarna för att vi lyckas! =)