torsdag 10 december 2009

Katie och nässlor

Efter att ha sett Miss Potter med den underbara
sången "When you taught me how to dance" har
Katie Meluas skivor gått varma i min spotify.
Ljuvligt.
Igår blev jag illande röd, fick blåsor och prickar på
hela kroppen och det kliade något fruktansvärt.
Konstigt nog kunde jag sova ändå men nu kliar det
igen. Jag tror det är nässelutslag. Värst är en hemsk
klåda som just nu sitter i vänstra armhålan, det känns
lite konstigt att sitta och riva sig där på jobbet.
(Jag vet att man inte ska riva, men jag får ju för sjutton panik!) ;)

5 kommentarer:

Miss M sa...

IRK! Jag hatar nässelutslag, de kliar si in ita hilvete =/
Stackars Emma =)

Linda sa...

Aj aj aj!! Later superjobbigt!! =(
Finns det nagon mirakel kur mot det?
Kram
Linda

Omentjej sa...

Miss M: ja jag blir tokig. Tur att det flyttar runt iaf, annars hade jag varit blodig nu. :(

Linda: clarityn kan ev. hjälpa, ska testa iaf. Det är verkligen superjobbigt. Inte så snyggt heller med stora röda fläckar (nu har jag fått en i pannan också...
Kram!

Anonym sa...

zyrlex är bättre!/Johanna

Omentjej sa...

Johanna: tack för tipset! Kram!