fredag 11 december 2009

Trevlig helg från mig, mor och far!

Snart åker jag hem till mina finfina föräldrar.
Jag ska vara där större delen av helgen och jag
känner att jag snart jobbat nog för idag.

Den här snygga klänningen finns kvar någonstans.
Fotot är från 60-talets andra hälft. Mamma hade
jättelångt hår och satte upp det på ett finurligt sätt
som jag aldrig lyckats med. Trevlig helg från mor!

Den här bilden är också från 60-talet. Jag tror det
pappas ungdomsgubbkeps som fått mig att gilla dem
så mycket. De där solbrillorna skulle jag gärna lägga
vantarna på men de finns nog inte kvar. Trevlig helg från far!
Till slut så önskar även jag er en trevlig helg!

4 kommentarer:

Miss M sa...

Och där ser man vart Emma hittat sin inspiration (och SÅ lik du är din mamma=)SÅ coola föräldrar du har sweetie =)

Ha en skön helg!

IngelaMollly sa...

Men du vad lik din mamma du är =)Lyxigt det lät att jobba hemma...

S sa...

Du är VÄLDIGT lik din mamma!

Omentjej sa...

Miss M: mm, coola är de! =) Tack detsamma raring! =)

Molly: superskönt att ha den möjligheten! Haha, ja, nog är jag min mors dotter. =)

S: Mm, jag är visst det... ;)