tisdag 19 januari 2010

Kunglig lift

Inatt drömde jag att jag fick åka med prinsen, Calle P,
och hans kotlettfriserade polare på en kärra. På kärran
stod en massa baljor (i plåt tror jag) och det var i dem man
skulle sitta. Jag ville dela balja med prinsen för han var den
enda jag kände och de andra verkade så dryga & dumma,
men jag kom upp på fel sida och det såg ut att bli svårt att ta sig dit.

Imorse var han på tv och delade ut idrottspris, så resan
måste ha gått bra för hans del.
Fast det var ju förstås en repris från igår…
Hm. Undrar om han kom hem ordentligt? ;)

4 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Det viktigaste är väl om du kom hem ordentligt? ;-)

Petra sa...

Vilken dröm! Kram

S sa...

Ja, man drömmer ju olika saker...

Omentjej sa...

Molly: hm.. jag vet inte vad som hände med mig, kanske är därför jag varit så trött och förvirrad ett par dar... =)

Petra: ändå mkt normal i min värld. :D

S: Jag drömmer om väldigt olika saker. ;)