torsdag 21 januari 2010

Live from Gryta

Hola!
Nu bloggar jag från päronen. 90-årskalaset var
alla tiders, precis som jag visste att det skulle vara.
Släkten är bäst, vi har haft hur mysigt & kul som helst!

Efter kalaset följde jag med mamma, pappa, faster &
farbror hem. Lite senare kom syrran också. =)
Ost kex, vin (vilket vi för övrigt fick på kalaset också,
tjohej!), massor av prat och antikrundan.
Vi har tittat på gamla kort och pratat gamla minnen.
Inatt sover jag kvar, det gäller att maxa tiden tillsammans! =)

5 kommentarer:

Frida sa...

åh, så mysigt!

IngelaMollly sa...

Härligt! Du njöt väl av allt utan att oja dig över att du skulle eller bör träna? ;-)

Miss M sa...

Du har en award att hämta hos mig =)

Petra sa...

Åh vad underbart detlåter. Passa på att njut. Kram

Omentjej sa...

Frida: blir inte mycket mysigare!

Molly: Yes, apselut! =) Smörgåstårta & vin!

Miss M: TACK kära du, vad glad jag är över den!!

Petra: Underbart är rätta ordet, tack! Kram!