tisdag 26 januari 2010

När jag var i London...

Såg det ut så här när man tittade ut från hotellfönstret.
Då befann man sig granne med Dominion Theatre där
vi såg "We Will Rock You" och runt hörnet låg Oxford Street.

Vi hann massor på kort tid.
Förutom musikal och en hel drös pubbesök har vi
varit på Imperial War Museum, National Gallery
och British Museum. Vi har åkt London Eye (2 gången
för mig). Gått i affärer, käkat middag i Chinatown.
Restaurangen vi skulle gå på fanns inte kvar. :(
Men vi blev serverade Dim Sum av en vresig liten
kines på ett annat ställe och det var gott det med.


Jag shoppade bara en enda sak. En herrjacka som
heter Harry. Hej hej Harry, välkommen till mig.
Nu kan jag ha en man i byrån! 10 pund kostade
han mig.

...och när jag var i London kunde man köpa påskliljor
och det fanns penséer i rabatterna. Inga -10 där alltså.

2 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Åh, vad härligt ni verkar ha haft Emma! =)

Omentjej sa...

Molly: underbart var det! =)