söndag 11 april 2010

Tack för idag =)


Jodå, det blev middag ute i kvällssolen. Kreolskans
söndagsgryta och ett glas rött (bra för hjärtat ;).
Efter maten började vi se "Once upon a time in the West",
en helt genialisk film med likaledes genialsk musik av
Ennio Morricone.
När det mörknat pausade vi och drack Irish Coffee på
balkongen, är det grand opening så är det. =)
Men det var lite kallt så vi satt inte så länge trots hög
mysfaktor med alla tända ljus.
Nu kommer jag somna gott, och det hoppas jag att ni
också gör. Sweet dreams!

6 kommentarer:

Fru Venus sa...

Tack själv! :-) Hoppas jag drömmer om huset...

Omentjej sa...

Fru Venus: jag hade gärna drömt om huset jag med! Såg du tavlorna i vardagsrummet, jag skulle vilja ha dem också... =)

S sa...

OH så trevligt!

Omentjej sa...

S: Mm, mkt trevligt =) (mkt god matlåda också)

S sa...

Ja, Kreolskans är riktigt fin!

Omentjej sa...

S: Idag blev det varmkorv & makaroner, inte lika roligt...