onsdag 19 maj 2010

Om igår

Gårdagen var suverän!

Ok, det var kvalmigt, men ändå - vilket väder!!

Efter jobbet åkte vi till underbara affären Affair
(premiär för mig) och dit kommer jag återvända!!
Köpte presenter till min syster från jobbet.

Nästa affär (Ica) och sedan hem och laga mat.
Och städa. Hoppsan.
Vi hade en hel lammbog att göra grytbitar av,
det tog en stund... Massor av disk, vi skulle hinna
dammsuga... På något sätt löste det sig, utan stress
och panik (fast D's mamma fick vänta en liten stund
på stationen, förlåt!). :)

Mor, far och D's mamma kom alltså på middag.
Mild indisk lammgryta (curry). Getosttallrik till
förrätt och mangosorbet till efterrätt.

Gott, supertrevligt och jättemysigt!
Tack för en alla tiders fin kväll!
Sommar var det också. =)

Vi kröp i säng nöjda och mätta och allt bara kändes
så där genombra...

Jag ligger efter med det mesta men vet ni vad,
jag bryr mig inte! Det går ändå! :D

3 kommentarer:

Miss M sa...

Vet du, att ligga efter är bara sunt, man ska liksom leva livet, inte bara existera <3

KRAM sweetie

Camillas dagar sa...

Vilken härlig helg ni haft. Jag önskar att jag också hade en sommarstuga att vara i, men vi får hålla tillgodo med vårt uterum i stället. Inte fy skam i och för sig.
Kram!

Omentjej sa...

Miss M: Mycket kloka ord från en mycket klok kvinna. Jag tar till mig det helt och hållet.
KRAM raring!

Camilla: Ja en stuga är underbart att ha, men ert uterum skäms verkligen inte för sig, det håller jag med om! :) Kram!