söndag 2 maj 2010

Solen glimmar blank och trind...

Underbart strålande väder = brunch på balkongen.
Jag trynade och sov så gott att jag vaknade med
någon slags ensidig nackspärr. Ajaj.

Nu vill jag göra klart på balkongen, vi har fått upp
en blomlåda men den är tom. Planteringsbänken
har jag gett upp, men fler växter ska det bli.

Först tänkte jag lavendel & silverek i lådan, men det
får bli i en annan kruka, jag vill ha en färggrann låda
med växter som hänger över kanten. Återkommer
med färdigt resultat (någon dag).

4 kommentarer:

Petra sa...

Väntar på spänning på bilderna. Ha en bra söndag. Kram

elisabet sa...

Vad mysigt med lite vårstök, är så roligt att göra fint ute!

Fru Venus sa...

Jag väntar att det ska bli så varmt att man kan sätta ut Ranunklar, de är så fiiina!

Omentjej sa...

Petra: hoppas lobelian går i blom snart! =)

elisabet: ja verkligen, ska åka till mamma och pappa så jag får lite riktigt trädgårdsstök också! =)

Fru Venus: ja åh vad de är vackra!