söndag 20 juni 2010

Bröllopet igår, i bilder

Ja men såklart hade vi lite bröllopsfest igår, det är
inte varje dag det är prinsessbröllop i Sverige!

Snittar och skumpa måste man ju ha.

Mamma kom med en vacker bukett.

Jag plockade med ett fång hundkäx efter vägen.

Mm, snittar. :)

Tjusiga näsdukar att ta till när tårarna rann, vilket
de gjorde rätt ordentligt. Jädrar vad vackert det var!

Lax och köttfärspaj och romsås och sallad och mm...

Fina gamla bestick plockades fram.

Prinsesstårta såklart. =)
Man får såklart tycka vad man vill, men för mig var det
självklart att jag skulle titta. Vilken folkfest! Victorias tal
var häftigast, det hade jag inte väntat mig. Men Daniels
tal var ju såklart det mest rörande. Och valsen var så
elegant! Klänningen? -Maxpoäng!!

8 kommentarer:

Miss M sa...

Hej! Ville bara berätta att jag kommer att lägga ner min blogg, dock tillfälligt i ca 2 månader då jag har både f.d elever och f.d kolleger som jag absolut inte vill ska läsa min blogg! Har försökt flytta den till annan adress, men då måste jag göra om hela bloggen, därför väljer jag detta sätt! Men spara mig bland dina favoriter, om du nu har mig där ;) Cause I´ll be back =) XOXO Miss M

Omentjej sa...

Miss M: Såklart!! Du jag försökt lägga till dig på facebook men det gick inget bra. Jag tyckte inte jag hittade dig? Jag finns där som Emma Hedberg men det är kanske inte så lätt att se vem som är jag? Haha. Härligt att du kommer tillbaka, njut nu av sommaren!! XOXO!! (Jag kommer nog inte blogga så flitigt i sommar jag heller, hoppas jag ;)

Librarybeth sa...

Ser ut som om det varit en fin fest hos er också!!!

Omentjej sa...

Librarybeth: ja tack, den var inte så dum! :)

Miss M sa...

Vet du Emma, tror minsann att jag hittade dig på direkten =) Skickade iaf en förfrågan och har inte du fått den så har en annan Emma Hedberg det ;) KRAM

Omentjej sa...

Miss M: Ja, det är jag!! :) Kram!

Camillas dagar sa...

Jag kollade på vissa delar av bröllopet, det var jättefint. Var prinsesstårtan god??
Hm, höll Victoria också tal?! Jag såg bara kungen, Daniel och Olle.

Omentjej sa...

Camilla: mm, tårtan var smaskens! =) Victoria höll tal innan middagen, till folket innan de gick in.