onsdag 9 juni 2010

Dyster kväll

Kvällen igår slutade inget bra.
Först hade jag fått mail med en ny härlig kommentar
som fick mig att bara vilja krypa ihop och gråta, han är
så fruktansvärt dum så jag inte vet vad jag gör snart.
Åker dit och ger honom en snyting kanske...

Sedan såg jag till min glädje att Miss M skrivit ett nytt
inlägg, bara för att upptäcka att hon slutat blogga.
Buhuuuu! Min fina fina Miss M, jag hoppas verkligen att
du kommer tillbaka, jag kommer sakna dig SÅ!

Annars besiktade vi huset igår, men jag återkommer om
det när jag är lite muntrare.

7 kommentarer:

Frida sa...

men nej, vem är det som är så dum? ska jag komma och slå han på käften? hoppas du blir gladare snart, kram!

Camillas dagar sa...

Vilken dålig, dålig dag! Men du - jag tror att Miss M är tillbaka på bloggen snart igen, om jag känner henne rätt. Vänta några dagar bara.
Hoppas att i dag blir en mycket bättre dag!
Kram!

Miss M sa...

Älskade, älskade Emma <3 söt du är... Kommer alltdi att följa dig iaf.

och som Camilla säger, man ska aldrig säga aldrig, bloggen kan ju återuppstå ;)

KRAM

Petra sa...

Så ledsen att Miss M har slutat!

Snyting skall du allt ge till den eleka. Kram

Miss M sa...

By the way;
Finns dessutom på Facebook; Miss M alias Malin Stjernberg =)

Linda sa...

Men usch!!! Hoppas att han far det han fortjanar (sa ja, en snyting later toppen tycker jag!) och att du blir gladare snart!

STOR KRAM
Linda

Omentjej sa...

Frida: Gärna! Tack raring! Kram!!

Camilla: tack fina du, kram!

Miss M: Åh älskade Miss M, vad glad jag blir att du hänger kvar hos mig! KRAM!!

Petra: Kram fina du!!

Miss M: Yay! Invite kommer! =)

Linda: Tack raring, stor kram tillbaka!