torsdag 24 juni 2010

GLAD MIDSOMMAR!!

Så var det då äntligen dags för vår riktiga nationaldag:
Midsommarafton! Den som säger att vi svenskar är dåliga
på att fira har väl inte varit med på midsommar kan jag tro!

Jag önskar er en särdeles fin helg med min tårta från
2006 (då jag fyllde på själva midsommarafton)

...och vår midsommarstång från 2004.
Vi brukar göra en liten söt en som vi dansar runt. =)

Om några timmar går färden till Hälsingland, via D's
fina familj i Torsåker där vi blir bjudna på mat. :)

Ha det riktigt riktigt bra!

12 kommentarer:

Frida sa...

Woho! Glad midsommar på dig med! Hoppas ni får det underbart!

Petra sa...

Ha världens bästa nationaldag! Kramar

Omentjej sa...

Frida: Tack detsamma bejb!! =)

Petra: Tack detsamma! Kram!

Linda sa...

Aaaahhhhh härligt!!!! GLAD MIDSOMMAR tillbaks! =))
KRAM

IngelaMollly sa...

Detsamma Emma, glad midsommar!

IngelaMollly sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Härliga bilder!
Tack för din röst i ellos tävlingen.

Miss M sa...

Precis så det ska vara, Emma i sitt älskade hälsingland =)

För oss bär det av till Bornholm i morgon =) KRAM

Camillas dagar sa...

Hoppas att ni har haft en underbar midsommarhelg! Vädret kan vi ju i alla fall inte klaga på. =)
Tårtan såg underbar ut!

Omentjej sa...

Alla: TACK alla snälla söta, hoppas ni hade en lika underbar helg som jag!! KRAM!

S sa...

Världens godaste tårta på bilden!

Omentjej sa...

S: Sant! =D