onsdag 21 juli 2010

Bu och Bä

BU:
- förkylning på gång. Jag är sådär trött/grinig som man blir när det bara gör ont i hals/huvud.
- ont ont i korsryggen pga fel madrass. Inatt lägger jag mig på golvet igen.
- ångestdröm om jobbet (men lättnad när jag insåg att det är 2 ½ vecka kvar)
- vill läsa era bloggar och blogga själv, men jag har ingen lust att sitta vid datorn.

BÄ:
- jag har ingen lust att sitta vid datorn! :) :) :)
- ...lika med mkt rolig läsning att ta igen sen
- ingen orkar väl blogga särskilt mkt mitt i juli ändå?
- jag har haft en miniminiödla på mitt finger idag - bild kommer.
- jag har namnsdag (idag & i övermorgon) =)
- jag simmar varje dag
- jag läser massor varje dag
- jag njuter massor varje dag
- det är sommar, varmt, semester och alldeles alldeles underbart.

5 kommentarer:

Fru Venus sa...

Oj då... jag som har runt fyra inlägg om dagen... GRATTIS på namnsdagen :-) Och läs på, det ska man göra nu, vad vore livet utan böcker!!

Petra sa...

Jag orkar blogga och läsa bloggar. Jobbar några dagar till innan semester.
Grattis på dina namnsdagar.

Camillas dagar sa...

Jag har dragit ned till varannandags-bloggning nu. Det känns mer lagom. Tycker att det är rätt avkopplande att sätta mig vid datorn emellanåt faktiskt. :)
Kramar!

Librarybeth sa...

Men då får man Gratulera så hjärtligt! Fortsätt semesterslappa på ditt vis och blogga när andan faller på! Ha sköna dagar!

Omentjej sa...

Fru Venus! TACK! Jag vill egentligen blogga mer, men samtidigt behöver jag nog den här pausen. =)
Ja, vad vore livet utan böcker, helt sant!

Petra: Tack gulle dig. Starkt jobbat av dig, nu har du skön ledighet framför dig. Kram!

Camilla: Ja, det är ju det, fast jag antar att det beror på att vi är fullt hus här hela tiden. 8 pers är vi just nu. :) Kram!

Librarybeth: Tusen tack kära du! :)