fredag 30 juli 2010

En liten lista...

Jag........
Är glad över:
att jag är på väg hem till Mr. D!
..besviken över: ingenting egentligen.
Tänker på: jobb, semester, visdomsvärk och vad vi ska äta ikväll.
Irriterar mig på: svullet, ömmande tandkött runt visdomstanden.
Lyssnar på: inget, men jag hör vägljud & radion.
Fantiserar om: min trädgård to be…
Oroar mig för: ingenting, orkar inte. =)
Känner: lycka, lugn, lite trötthet.
Hoppas: att det blir en strålande helg.
Ser fram emot: att flytta in i huset!
Är lättad över: att jag till slut bestämde mig för att åka hem, jag var så trött på att fundera.
Undrar: om det är skaldjur jag vill ha, eller om man skulle vilja ha pizza i stället. Haha.
Är tacksam över: allt gott i mitt liv, och det är det mesta.
Vill: se någon riktigt underhållande film ikväll, gärna en tramsig komedi.
Önskar: ....att ni får en riktigt skön helg!

4 kommentarer:

Librarybeth sa...

Bra lista, förutom det där med den trilskande tanden då. Hoppas det självlagar sig! Det har man testat på; att ta bort (läs: dra ut) visdomstand. Fy.

Omentjej sa...

Librarybeth: Ja, nu har det äntligen lugnat sig. Vill ta bort båda tänderna i underkäken, även fast det verkar hemskt att dra ut dem...

Camillas dagar sa...

Usch, jag har en visdomstand som krånglar jag också... får säkert dra ut den nu då jag ska till tandläkaren om en månad. Fy!
Har dragit ut en för några år sedan och det gick jättesmidigt, så egentligen borde man inte gruva sig.
Kram på dig!

Omentjej sa...

Camilla: Huvva! Jag har ju sett hur man kan se ut efteråt, med kind som en mindre melon. Ser inte så behagligt ut. Hoppas det löser sig smärtfritt med din tand! Kram!